onsdag 1 augusti 2012

Hata inte! hata inte min son

Hatet äter upp dig sa mamma, så jag slutade hata.
Men det här fyller mitt hjärta med svart dimma!!! Jag kommer vänta tills den dagen kommer när din nya svennefamilj sviker dig och du behöver en bror igen! Då kommer jag vrida om kniven i ditt hjärta tills det stannar, dvs ta allt du någonsin brytt dig om! Jag kommer kasta din "pippi långstrumps kista" till söderhavets botten.  Jag önskar dig all olycka i världen, du och ditt falska inställsamma leende!
Snart, mycket snart kommer du vara död för mig.
Och jag kommer alltid vara en summa för dig.

........................./´¯/) 
......................,/¯..// 
...................../..../ / 
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ 
........../'/.../..../......./¨¯\ 
........('(...´(..´......,~/'...') 
.........\.................\/..../ 
..........''...\.......... _.·´ 
............\..............( 
..............\.............\

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar