söndag 18 mars 2012

Kanske kanske

Har lite svårt att få ihop alla bitar i mitt stora resepussel, men jag tror att det är på god väg...
Igår längtade jag faktiskt hem en liten stund, det är ett gott tecken... Men jag tror faktiskt att jag skulle kunna kalla det här mitt liv en stund, sälja av mitt slott och åka runt en stund, det enda jobbiga är alla snorisar man möter. Procentuellt har iofs dom yngre skött sig bättre än dom äldre så det kanske är fel tänkt av mig... Men det lockar mer med ett tempel än en bra fest. Shit vad gammal jag är!
untz untz sveper 5öl för att bevisa motsatsen.
Ikväll ska jag ner till stranden och göra en hinduisk ceremoni för mamma som skulle fyllt år idag!
Grattis mamma jag tänker på dig ofta och jag saknar dig mycket.... väldigt mycket!

Mina ögon kan tindra
mina läppar kan le
men sorgen i mitt hjärta 
kan ingen se
Citat:
google

3 kommentarer:

  1. Older and wiser!! ;)

    SvaraRadera
  2. Att vara stark är inte
    att aldrig falla
    att alltid veta
    att alltid kunna.

    Att vara stark är inte
    att alltid orka skratta
    att hoppa högst eller vilja mest.

    Att vara stark är inte
    att lyfta tyngst
    att komma längst eller
    att alltid lyckas.

    Att vara stark är
    att se livet som det är
    att acceptera dess kraft
    och ta del av det
    att falla till botten,
    slå sig hårt och komma igen.

    Att vara stark är
    att våga hoppas
    när ens tro är som svagast.

    Att vara stark är
    att se ett ljus i mörkret
    och alltid kämpa för att nå dit.

    Kärlek till dig du har många som håller dig varmt om hjärtat!

    SvaraRadera