tisdag 27 mars 2012

Leaving on a jetplane

Efter alldeles för lång tid på samma ställe är jag påväg till Kambodja.
Har ingen aning om vad som väntar men jag tror att det finns fina stränder, snälla människor, bazookas och en hel del tempel. Har hänt så otroligt mycket och jag har träffat alldeles för mycket människor. Jag har inte hånglat sen jag lämnade sverige men jag tror jag ska hångla upp nån inom kort!
Kanske lite Jiggy Jig om hon har tur...?
Fick tillbaka på skatten och dagen efter fick jag även ett brev att mitt AB skulle betala 37000kr i slutskatt.
Men vad gör väl det när jag har så roligt =)
Love
Kolla vad glad han är

1 kommentar:

  1. Du har även fått fler brev, öppna det sen och så kan vi snacka om glad :-)

    Ps: Det du ska betala får jag tillbaka!

    BamseKram.

    SvaraRadera