tisdag 27 mars 2012

tack för kaffet

Efter att jag packat färdigt och torkat allas tårar efter mitt fina tal jag höll framför hotellet körde jag "monster" (ja jag har döpt min motorcykel) mot flygplatsen, det gick lite vingligt med total överlast med ryggsäck både fram och bak. Satte mig o chillade på Dunkin Donuts för att vänta in Madde som skulle hämta motorcykeln. Innan hon kom hann jag ge bort mitt ena telefonkort med 60kr kvar. Han blev överlycklig och trodde inte att det var sant. Madde kom och hon fick en tår i ögat när hon berättade att hon glömde blommorna hon plockat till mig i sitt hus. Hon kan vara världens bästa moppe uthyrare.
Eller så är jag helt enkelt världens bästa kund? =)
Checkade in och efter att jag dansat förbi passkontroll o imigrationen hamnade jag på ett fik.Vid bordet bredvid satt en man som började prata med mig och efter en halvtimmes fika var han så innerligt tacksam över att ha träffat mig så han bjöd på kaffet. Innan vi skiljdes åt välsignade han mig och tackade för fikat.
Just idag är livet lite extra underbart.
Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar